برنامه درس‌ها ارائه شده در ترم مهر ۹۴-۹۵، رشته‌های کارشناسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط :

برنامه درس‌ها ارئه شده در فایل پیوست آمده استبرنامه رابارگذاری نمایید و پس از خواندن توضیحات زیر، ایرادات آن را از طریق رایانامه ce@miau.ac.ir در میان بگذارید.

توضیحات:

1- اطلاع رسانی به دیگر همکلاسی‌ها

دوستان دیگر را نیز از این اطلاعیه آگاه نمایید.

۲-پیامک گروه

در صورتی که پیامک‌های گروه به دست شما نمی‌رسد، نسبت به تغییر و ثبت شماره خود از طریق یکی از منوهای سایت انتخاب واحد اقدام نمایید.

3-پایگاه اطلاع رسانی گرو‌ه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات

پایگاه اطلاع رسانی گرو‌ه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، به نشانیhttp://ce.maiu.ac.ir می‌باشد که تمام اخبار و اطلاعیه‌ها از طریق این پایگاه به اطلاع دانشجویان گرامی رسانده می شود.

دانشجویان موظف به پیگیری اخبار و اطلاعیه‌های پایگاه هستند.

۴مبنای ارایه درس‌ها

درس‌ها بر اساس چارت درس‌ها -که قابل دریافت از سایت گروه، منوی دروس، چارت پیشنهادی دروس می‌باشدارایه شده‌اند.

در طی انتخاب واحد ترم مهر، اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به انتخاب واحد از طریق سایت گروه به اطلاع دانشجویان گرامی رسانده می‌شود.

۵درس‌های مشخص شده در برنامه

در برنامه فقط درس‌های اصلی، تخصصی و اختیاری مشخص شده‌انددرس‌های عمومی و درس‌های پایه -مانند ریاضی ۱ و...- در گروه‌های مختلف توسط دانشگاه ارایه می‌شوندهمچنین درس‌های آزمایشگاه مدار الکتریکی، آزمایشگاه مدار منطقی، آزمایشگاه معماری کامپیوتر، آزمایشگاه ریزپردازنده آزمایشگاه میکروپروسسورو آزمایشگاه مدار الکترونیکی در چند گروه درسی توسط گروه برق ارایه می‌شوند.

۶درس‌های ارائه نشده

درس‌هایی که ارایه نشده‌اند در ترم بهمن ارایه می‌شوندالبته نه همه درس هادر ترم بهمن نیز بر اساس چارت درسی درس ارائه می‌شود.

بعضی از درس‌ها برای رشته نرم‌افزار و بعضی دیگر برای رشته فناوری اطلاعات ارائه شده‌اندبنابر این برنامه درسی رشته دیگر را نیز بررسی نمایید.

بعضی از درس‌ها ویژه ورودی‌های خاصی ارایه شده‌اند.

در صورتی که تعداد واحدهای قابل انتخاب کم باشد و این مشکل با گرفتن درسی که برای شما ارایه نشده است (مثلا برای گره دیگر زیر مجموعه مهندسی کامپیوتر و یا برای ورودی دیگر ارایه شده استقابل رفع باشد، برای گرفتن آن درس به مدیر گروه خود مراجعه نماییدلازم به ذکر است که در صورتی به درخواست شما رسیدگی می‌شود که شما همه درس‌های غیر عمومی که می‌توانید انتخاب نمایید را انتخاب کرده باشید-حتی درس‌های پیش را-بنابراین با در دست داشتن یک نسخه از چارت -که درس‌های گذرانده شده، افتاده، و یا درس‌هایی که توسط دانشجو حذف شده است را در آن علامت گذاری کرده‌ایدو یک نسخه از کارنامه کل خود به مدیر گروه مربوطه مراجعه نماییددر صورت تشخیص مدیر گروه، پس از حذف و اضافه، نام شما توسط مدیر گروه رشته در کلاس آن درس نوشته می‌شودهر چند که نام دانشجو تا زمان حذف و اضافه به فهرست دانشجویان آن درس اضافه نمی‌شود، اما دانشجو ملزم به حضور در کلاس هست و پس از استعلام از استاد مربوطه این عمل انجام می‌شودمثالفرض کنید من یک دانشجوی فناوری اطلاعات هستم که بر اساس ضرورت آموزشی نیاز به گرفتن درس محیط‌های چندرسانه‌ای دارماین درس برای رشته فناوری اطلاعات ارایه نشده است؛ اما برای رشته نرم‌افزار ارایه شده استکاری که من انجام می‌دهم این است که با در دست داشتن یک نسخه از چارت که درس‌های گذرانده شده را در آن علامت گذاری کرده‌ام و یک نسخه از کارنامه کل به مدیر گروه رشته مراجعه می‌نمایم و دلیلآموزشی خود را برای گرفتن این درسبیان می‌کنمپس از آن مدیر گروه رشته در خصوص اضافه کردن نام من به فهرست این درس تصمیم گیری ‌می‌نماید.

اگر همچنان مشکل شما با گرفتن درسی که برای رشته دیگر و یا ورودی دیگر ارایه شده است، برطرف نمی شود، مشکل را از طریق رایانامه ce@miau.ac.ir مطرح نماییدچارت علامت گذاری شده خود -که در آن درس‌های گذارنده شده، افتاده شده و حذف شده توسط دانشجو مشخص شده اندبه همراه کارنامه کلی خود را نیز به پیام پیوست نمایید.

۷ظرفیت درس‌ها

ظرفیت درس‌هایی که در چند گروه ارائه شده‌اند، به طور متعادل افزایش می یابد و تا زمانی که یک یا چند گروه ظرفیت دارد/دارند، افزایش ظرفیتی صورت نمی‌گیرداگر استاد درس چند گروه درسی یکی هست، می‌توانید در هرکدام از گروه‌ها که ظرفیت داشت نام نویسی نمایید و با هماهنگی استاد مربوطه در گروه دیگر همان استاد شرکت نماییدمانند ساختمان داده‌ها، سیستم‌های عامل و...که هرکدام در دو گروه ارایه شده‌اند و استاد هر دو گروه یکی هست.

ظرفیت درس‌های اختیاری نیز به صورت متعادل افزایش می‌یابد و تا زمانی که دست کم یکی از گروه‌ها ظرفیت دارد، افزایش ظرفیتی صورت نمی‌گیردالبته ممکن است که برای برخی از دانشجویان مشکلاتی به وجود آیدمثلا یک دانشجو می‌خواهد دو درس اختیاری بگیردیکی از اختیاری‌ها که ظرفیت داشته است را گرفته‌است؛ اما موفق به گرفتن درس اختیاری دومی نشده‌ استاین گونه دانشجویان نیز باید با در دست داشتن چارت علامت گذاری شده خود و کارنامه کلی خود به مدیر گروه مربوطه مراجعه نمایند تا راه حلی برای مشکل آنان پیدا شودالبته لازم به ذکر هست که دانشجو باید تمامی درس‌هایی که می‌توانسته بگیرد را گرفته باشد.

توصیه!

در زمان انتخاب واحد نخست درس‌هایی را انتخاب نمایید که فکر می‌کنید زودتر پر می‌شوندمثلا درس‌های پایه، درس‌های عمومی، آزمایشگاه مدار الکتریکی، آزمایشگاه مدار منطقی، آزمایشگاه معماری کامپیوتر، آزمایشگاه ریزپردازندهآزمایشگاه میکروپروسسورو آزمایشگاه مدار الکترونیکی؛ چون این گونه درس‌ها قابل انتخاب توسط دانشجویان رشته‌های دیگر نیز می‌باشند، زودتر پر می‌شوندپس از آن به سرعت درس‌های اختیاری مورد نظر را انتخاب نمایید -زیرادرس‌های اختیاری نیز ظرفیت محدود دارند-. در آخر درس‌های اصلی و تخصصی را انتخاب نماییددرس‌های اصلی و تخصصی محدودیت ظرفیت ندارند.

۸استاد درس پروژه و کارآموزی

درس‌های پروژه و کارآموزی در ابتدا در یک گروه بدون نام استاد ارایه می‌شوند و پس از حذف و اضافه نام استادهای این درس‌ها مشخص می‌شودپس از مشخص شدن استادهای این دو درس، هر استاد زمان و مکانی را برای برگزاری جلسه توجیهی مشخص می نماید که زمان و مکان آن از طریق پایگاه گروه به آگاهی رسانده می‌شوددانشجو موظف به شرکت در جلسه توجیهی استاد است.

۹درس کارآموزی

دانشجویانی که درس کارآموزی را می‌گیرند، باید فرم های مربوطه را از دفتر ارتباط با صنعت -واقع در طبقه دوم ساختمان علوم-بگیرندیکی از فرم‌ها به پنج امضا نیاز دارد که باید به ترتیب باید امضا شوندامضای پنجم متعلق به مدیر گروه هستبرای امضای بخش پنجم (در صورت امضا شدن چهار بخش اول)، فقط در زمان‌های تعیین شده که از طریق این پایگاه به اطلاع رسانده می‌شود، به یکی از مدیر گروه‌ها مراجعه نمایید.

۱۰فارغ التحصیلی

برای انجام امور فارغ التحصیلی نیازی به مراجعه حضوری به مدیر گروه نیستروند کار بدین صورت است که مدارک به کارشناس رشته تحویل می‌شوندسپس مدارک در روز دوم حضور مدیر گروه توسط مدیر گروه بررسی و امضا می‌شوند و پس از آن دانشجو می‌تواند در روزهای بعد به امور مربوط به فارغ التحصیلی بپردازد.

 

برنامه رشته نرم‌افزار

برنامه رشته فناوری اطلاعات


بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: فهرست درس‌های ارایه شده در ترم مهر ۹۴-۹۵ ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: