برگزاری لیگ های دانشجویی مناظره و سخنرانی در استان فارس
نوشته شده توسط :

محمدمهدی روستا در تشریح این خبر با بیان اینکه اولین دوره لیگ مناظره با عنوان «اندیشوران جوان انقلابی» در دانشگاه های استان برگزار می شود اظهار داشت: این رقابت دانشجویی در سه سطح دانشگاهی و شهرستانی و استانی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه شرکت در لیگ مناظره برای عموم دانشجویان آزاد است افزود: سطح اول از تاریخ یک الی 15 آذر سطح دو از 15 آذر الی 25 آذر و مرحله استانی و نهایی از 25 آذر الی 9 دی برگزار می شود.

روستا در تشریح چگونگی لیگ دانشجویی سخنرانی نیز گفت: این رقابت دانشجویی با عنوان «سخنوران جوان انقلابی» از نخستین روز آذر در دانشگاه های سراسر استان کلید می خورد و در سه مرحله دانشگاهی شهرستانی و استانی دنبال می شود و مرحله نهایی این لیگ دانشجویی در تاریخ 9 دی پایان می یابد.

روستا با تاکید بر اینکه شرکت در لیگ دانشجویی «سخنوران جوان انقلابی» نیز برای عموم آزاد است از دانشجویان فرهیخته مستعد و علاقمند دانشگاه های استان برای شرکت در این رقابت های دانشجویی دعوت کرد.

دبیر لیگ «سخنوران جوان انقلابی» و «اندیشوران جوان انقلابی» به چرایی برگزاری این رقابت ها اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی استان فارس با توجه فضای کنونی دانشگاه های استان فارس و نیاز مبرم دانشجویان به افزایش رشد عقلانیت در فضای گفتمانی و همچنین پرورش سخنران جهت تبیین آرمان های انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی در سطح جامعه  به ویژه در دانشگاه ها اقدام به برگزاری این رقابت ها کرده است.

روستا با ابراز امیدواری در خصوص شرکت پرشور دانشجویان در این رقابت ها که به ابتکار بسیج دانشجویی استان فارس برگزار می شود گفت: علاقمندان برای شرکت در این رقابت ها و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند نشانی اینترنتی sokhanvaran.shblog.ir‌ مراجعه کنند.


بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: برگزاری , لیگ , دانشجویی , مناظره , سخنرانی , استان , فارس ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: