بیست و دومین دوره مسابقات شفاهی قران کریم و هنر و ادبیات و پژوهش دینی
نوشته شده توسط :

شیوه نامه بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن وعترت دانشگاه آزاد اسلامی

جهت ثبت نام در بخش هنری روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://miau.ac.ir/index.aspx?fkeyid=&siteid=1&pageid=1262



بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: اخبار دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: بیست و دومین , مسابقات , شفاهی , قران کریم , استادان , دانشجویان , کارکنان , قرآن و عترت , دانشگاه آزاد اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sadegh در تاریخ : 1396/4/25/7 - - گفته است :
سلام,امیدوارم حالتون خوب باشه
وبسایت بروز وخوبی دارید,یه خواهش ازتون دارم وامیدوارم حداقل بهش فکر کنید.
من چند روزیه کانال تلگرامی زدم وخدا میدونه همه پستاشو خودم مطلب گیر میارم از تو اینترنت ومینویسم و هیچ کدومو از کانال های دیگه کپی نکردم که مشکل شرعی نداشته باشه,ولی تبلیغ کردن هزینه زیادی میبره که من توانشو ندارم.
میخواستم لطف کنید و یه سری به کانال من بزنید(مطمینم که پشیمون نمی شید)وحد الامکان join بشید( البته اگه خوشتون اومد)
این آدرسشه:
football_ir_11@

باتشکر فراوان وآرزوی موفقیت روز افزون شما


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: